Home

Gra magnetyczna – Walczące Węże /The Purple Cow

Gra magnetyczna – Walczące Węże /The Purple Cow

PLN 35,00 

Dostępność: Dostępny

Dodaj do koszyka

Dodaj do ulubionych
Dodaj do ulubionych

Udostępnij

Walczące Węże The Purple Cow to unikatowa gra planszowa dla dwóch graczy, której korzenie sięgają plemienia Indian Zuni zamieszkującego tereny dzisiejszego Nowego Meksyku. Gra ta stanowi wariant Alquerque, gry wymyślonej na Bliskim Wschodzie, która przypomina trochę warcaby. Plansza składa się z par trójkątów, a celem gry jest usunięcie pionków przeciwnika. W opakowaniu znajdują się dwie plansze o różnym poziomie trudności – łatwiejsza wersja z 8 trójkątami oraz trudniejsza z 16 trójkątami. Polecamy rozpocząć przygodę z Walczące Węże od planszy o niższym poziomie trudności.

Przed rozpoczęciem gry Walczące Węże (w łatwiejszej wersji), każdy z graczy powinien przygotować 6 magnetycznych pionków w wybranym kolorze – białym lub czarnym. Następnie, na najbliżej położonych wierzchołkach trójkątów, należy umieścić po 4 pionki, a pozostałe 2 pionki należy ustawić na środkowym rzędzie planszy, zaczynając od prawej strony. Ważne jest, aby środek planszy był pusty.

Rozgrywka:
1. Grę rozpoczyna młodszy gracz.
2. Gracz przesuwa swój pionek na puste miejsce na planszy. Na początku gry jest tylko jedno puste miejsce, które znajduje się na środku planszy i na nie gracz musi przesunąć swój pionek.
3. Kolejno każdy z graczy przesuwa swój jeden pionek wzdłuż zaznaczonych linii na sąsiednie puste pole zgodnie z zasadami:
a) Pionki można przesuwać jedynie wzdłuż linii, a jeśli jest możliwość przeskoczenia nad pionkiem przeciwnika, aby dotrzeć do wolnego miejsca, to taki ruch jest obowiązkowy.
b) Jeśli pionek przeskakuje nad pionkiem przeciwnika, ten przeskakiwany pionek zostaje uchwycony i usunięty z planszy.
c) Wykonanie wielokrotnych przeskoków tym samym pionkiem w jednej turze jest dozwolone tylko wtedy, gdy każdy skok odbywa się nad dokładnie jednym pionkiem przeciwnika i kończy na pustym polu.
d) Jeśli gracz nie wykorzystał możliwości zbicia pionka przeciwnika to jego przeciwnik usuwa ten pionek z planszy, a następnie wykonuje własny ruch.
4. Zwycięzcą zostaje gracz, który usunie wszystkie pionki przeciwnika z planszy lub uniemożliwi przeciwnikowi wykonanie jakiegokolwiek ruchu.

Podróżna gra magnetyczna The Purple Cow w wersji: Walczące Węże

Cechy gry magnetycznej Walczące Węże:

  • wiek: dla dzieci od 6 roku życia
  • ilość graczy: 2
  • czas gry: 10-30min
  • mała, gra podróżna
  • zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę
  • w zestawie znajdują się 2 plansze do gry, 24 magnetyczne pionki
  • wymiary: 18 x 10,3 x 1 cm

Polecane

Szybka wysyłka!
Nawet w 24h

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Bezpieczne zakupy
Zaufanie jest najważniejsze

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami